Paremkite

Specialistų komanda

„Pojūčių klinikoje“ su vaikais ir suaugusiaisiais dirba šie specialistai:

Aušra Stančikienė

Negalią turinčių vaikų poreikių vertinimo ir individualaus pagalbos modelio metodologijos autorė, kuria remiantis teikiamos paslaugos pojūčių klinikoje, edukologė, vadybos magistrė, pertvarkos priežiūros grupės narė 

„Sūnaus gimimo laukiau kaip pačios didžiausios dovanos šioj žemėj. Jis atėjo, bet buvo kitoks nei tikėjausi, kitoks nei daugelis. Jau senai išmokau džiaugtis ir suprasti, kad dovaną gavau su kaupu. Esu laiminga ir tuo dalinuosi su kitais – su tais, kurie dar bijo, kurie nežino, kurie nedrįsta. 

Džiaugiuosi ir dėkoju kiekvienam už pokyčius, siekiant Gerovės valstybės ir priimančius kiekvieną vaiką lygiaverčiu mūsų valstybės nariu. Nors keisti ir keistis dar turėsime ilgai, ačiau išmokti savo vaikuose matyti galimybes, o ne problemas, jau pradėjome."

El. paštas: ausra@algojimas.lt

Aušra Stasiulevičienė 

Kineziterapeutė, dailės terapeutė

"Kaip kineziterapeutė gydau ir padedu sumažinti judėjimo apribojimus bei skausmą judesiu. Sudarant individualius planus ir stebint pažangą greičiau atkuriamos sutrikusios organizmo funkcijos, palaikoma fizinė sveikata. Dailės terapijoje padedu vaikui pasitelkus kūrybą pažinti save, reikšti mintis bei jausmus, o tai stiprina jo psichinę sveikatą."

El.paštas: menuterapija@algojimas.lt

 


Giedrė Zobarskaitė

Socialinių įgūdžių praktikė

"Sėkminga vaiko integracija šeimoje ir valstybėje priklauso nuo jo gebėjimo pačiam apsirengti, tvarkyti savo drabužius, daiktus, tinkamai bendrauti tiek su suaugusiais, tiek su vaikais, spręsti konfliktus, pažinti jausmus ir tinkamai juos išreikšti, paprašyti ar pasiūlyti pagalbos. To Pojūčių klinikos vaikučius mokau aš."

El. paštas: zobarskaite.g@gmail.com

 

 

Asta Vainorienė

Fraktalų technikos praktikė

"Fraktalinis piešimas padeda pažinti save, išlaisvina kūrybiškumą, o naudojamos spalvos turi terapinių savybių ir atpalaiduoja. Naudojant fraktalų techniką diagnozuojamos ir sprendžiamos problemos, lavinamas mąstymas, piešinyje atsiskleidžia vaiko individualumas."

 

 

 

Mindaugas Karpuška

Psichoterapeutas, socialinis darbuotojas

"Taikant atitinkamą psichoterapijos rūšį pokalbio metu padedu vaikui gilintis į savo vidinį pasaulį, pažinti save. Tokiu būdu ieškoma gilesnių psichinių sutrikimų priežasčių, analizuojamos problemos, siekiama ilgam išliekančių teigiamų asmenybės pokyčių."

El. paštas: mindaugaskarpuska@gmail.com

 

 

Domilė Paškevičiūtė

Masažo specialistė, programų administratorė ir savanorių koordinatorė, ergoterapijos studentė

"Pojūčių Klinikoje ir pačiam fonde atsiradau paprašius Dievulio parodyti kelią. Jis, kaip visada, padeda. Kelionė prasidėjo nuo savanorystės žymiosiose „Algojimo“ stovyklose. Dabar jau pakankamai užaugau pakviesti ir suburti savanorystei  kitus. Taip pat, kelionėje atrastas ir patobulintas talentas jausti prisilietimu, rankomis, įgavo prasmę masažo kabinete. 

Man gyvenime, aplinkoje vis trūko prasmės. Širdis džiaugiasi radusi vietą, kur gilinamasi į esmę, ne praplaukiama paviršium."

 El. paštas: domile@algojimas.lt

Jūratė Glebienė

Logopedė ekspertė

"Logoterapija tai ne tik mokymasis istarti zodzius.  Mes mokomes bendrauti, atrasti budus komunikuoti ir tai stiprinti."

El. paštas: gjuruzze@gmail.com

 

 

 

 

Natalija Serova

Judesio ir šokio terapeutė, psichologė

"Šių užsiėmimų tikslai – geresnis ir gilesnis savęs pažinimas, asmeninio potencialo augimas, vidinių resursų išlaisvinimas ir efektyvus panaudojimas sprendžiant įvairius gyvenimo klausimus, bendravimo įgūdžių lavinimas. "

El. paštas:  gyvenimaskaipsokis@gmail.com

 

 

 
   

Gintarė Matevičiūtė

Kaniterapeutė, všį "stiprūs šunys"

El. paštas: g.mateviciute@gmail.com

 

 

 

 

 

 

Asta Kriščiūnienė 

Šeimų vasaros psichosocialininės reabilitacijos stovyklų vadovė, specialioji pedagogė, 

"Sakydami „kitoks“ vaikas, pagalvokime, gal „kitokie“ esame mes. Ar visi galime būti lygūs ir vienodi? O dažnai reikalaujama vienodai iš kiekvieno vaiko, siekiama „pritempti“ prie kažkokių normų ir standartų, lygiuojant ir rungtyniaujant rezultatais su bendraamžiais. Mokymas(sis) neturi virsta kančia, kelti nerimą, susierzinimą, vien tam, kad pasiektume kažkokį užsibrėžtą rezultatą. Ugdyme veiklos turėtų būti orientuotos ne vien į  rezultatą (atitinkantį kiekvieno vaiko individualius gebėjimus), svarbu pats procesas. Mokėkime pasidžiaugti savo vaikų mažais pasiekimais, pastebėkime juos, laiku ir teisingai pagirkime. Juk yra skirtumas: „pagaliau išmokai“ ir „tau pavyko, žinojau kad gali!“ ar pan. Ir kai tik galime, matykime savo vaikus „gyvus“, ne filmuotus, ne fotografuotus, bet čia ir dabar."

El. paštas: asta.aiste@gmail.com